Uno – Ekmeğinizi Elletmeyin

Brif: Ürünlerin el değmeden hazırlandıkları faydasını ön plana çıkararak markanın “ekmeğinizi elletmeyin” söylemini tüketicide deneyime çevirmek.

Strateji: Mobil cihazların “dokunmatik” ekranları ile ekmeğin el değmeden hazırlanmasını tecrübe ettirmek.

Uygulama: Tüketicilere Uno fabrikasında el değmeden üretim bandında hazırlanan ekmeklerin olduğu bir video reklamı gösterimi ve reklamı geçmek isteyen kullanıcıların ekrana (ve dolayısıyla ekmeklere) dokunması sonucunda fabrikada alarmların çalarak üretimin durması. Ardından tüketicinin cep telefonunun “Uno Fabrikası”ndan aranması ve ekmeklere dokunduğu için üretimin durduğunun bilgilendirilmesinin yapılması. Reklam gösterimi sırasında ekrana dokunmayan tüketicilere ise el değmeden hazırlanmış bir paket Uno ekmeğinin gönderilmesi.

Ödüller: Altın Mixx Europe – Yenilikçi Dijital Fikirler, Altın Mixx Türkiye – Mobil Kampanyalar, Bronz Mixx Türkiye – Mobil Rich Media Display Reklamlar.