Turkcell – Futbol Ne Güzel Şey

Brif: Turkcell’in Türkiye Futbol Ligi sponsorluk iletişimini destekleyecek futbolseverler arasında paylaşımı tetikleyecek iletişim çözümü.

Strateji: futbolseverlerin sıkça başvurdukları “totem” kavramını maç izleme davranışları ile birleştirerek en etkili totemlerini bulmalarını sağlamak.

Uygulama: tüketicilerin swarm aktivitelerinden kiminle ve nerede hangi maçları izlediğinin analizi ve facebook log-in ile taraftarı oldukları takımların maç sonuçlarının eşleştirilmesi ile takımlarının en çok maç kazandığı kombinasyonun totem olarak belirlenerek tüketicilere sosyal medyada paylaşılabilir bir mesaj olarak sunulması.

Ödüller: Bronz MMA Smarties EMEA – Mobil Website, Bronz MMA Smarties Türkiye – Mobil Website.